Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Threaded View
-
24-03-09, 20:47 #1
Problemer med de nye Eltroxin piller ???
I de sidste to år har jeg fået Eltroxin, og jeg havde endelig fået det rigtigt godt.
I februar begyndte jeg på de nye Eltroxinpiller, og virker det som om de nye piller ikke giver samme dosis hver dag eller ikke optages ordentligt i kroppen. Nogle dage er jeg som speedet men mange dage er jeg meget sløv og træt.
Jeg har fået flere symptomer tilbage fra mit lave stofskifte, og jeg har foreløbig registreret følgende symptomer udover de stofskiftesymptomer, som jeg havde før jeg overhovedet begyndte på Eltroxin:
Mega hovedpineanfald
Konstant underliggende hovedpine
Træg mave
Tørre, irriterede eller vandrige og kløende øjne
Allergiske symptomer
Svimmelhed og ubalance
Neurologiske symptomer er vendt tilbage
Jeg har ikke ændret noget i min hverdag andet end de nye Eltroxinpiller. Jeg har nu måttet opgive alle mine fysiske udfoldelser og træning.
De nye Eltroxinpiller er uden delekærv og består af: Levothyroxinnatrium, mikrokrystalinsk cellulose, pregelatineret stivelse, talkum, kolloid vandfri silica og magnesiumsterat.
De gamle Eltroxinpiller med delekærv bestod af:
Levothyroxinnatrium, laktose, majsstivelse, natriumcitrat, akaciegummi og magnesiumsterat.
Jeg har skrevet til min læge og spurgt om jeg kan få nogle andre piller i stedet, men jeg har endnu ikke modtaget svar.

På netdoktor.dk er der en lang debat om dette emne, og der er nogle der anbefaler at indberette dette til Lægemiddelstyrelsen.
Er der nogen her der har lagt mærke til noget i forbindelse med de nye Eltroxinpiller???
Lignende tråder
-
Ødlegger p-piller for Levaxin virkningen?????
Av synne i forumet Andre hormonerSvar: 25Siste melding: 07-02-09, 14:02 -
p-piller og stoffskiftet
Av Reven i forumet Andre hormonerSvar: 15Siste melding: 02-10-08, 23:13 -
Forskellen på Eltroxin og Amour
Av ofelia i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 30-04-08, 20:23 -
Hyperaktiv på Eltroxin?
Av Nocturne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-12-07, 11:47 -
p piller og tretthet
Av isa1 i forumet Andre hormonerSvar: 21Siste melding: 16-02-07, 19:06

Svar med sitat
Bokmerker