Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
20-03-09, 21:55 #4Hildemor Gjest
Sv: høyt blodtrykk og hypothyreose..
Bare hyggelig maika

Kanskje du skulle be om en 24-timers måling av blodtrykket ditt? Kanskje du var litt stressa akkurat den dagen? Den legen din hørtes til å være nok til å få meg stresset
Pulsen din kan du jo følge litt med på selv.
Ellers kan det selvsagt være mye de ikke vet om sammenhengen mellom hypo- og hva som skjer i kroppen. Jeg har selv opplevd flere ganger å bli møtt med at dette er symptomer som ikke hører hjemme i stoffskiftediagnosen. Min mor ringte meg her for noen mnd tilbake og var svimmel (hun har hypothyreose). Jeg ba henne kontakte legen og ta prøver fordi hun sikkert trengte litt økning i dosen. Legen hadde ikke hørt at man kunne bli svimmel ved hypothyreose. Da kan man snakke uvitende. Mamma var selvsagt litt underdosert hun og legen helt på viddene. Sendte henne til MR av hodet
Vel, det er jo greit nok å få sjekket hodet sitt, men jeg bare rister på mitt av slike leger.
Har du akkurat begynt på Levaxin? Da er det en mulig årsak til høyere puls og økning i blodtrykket kanskje? Så stabiliserer det seg litt etterhvert. Følg det i hvertfall opp dette her og bytt til en mer lydhør lege om nødvendig.
Du får lese litt her og google litt når du har overskuddet. Man kan finne mye info, men man får nok ikke svar på alt man kan lure på uansett hvor "lærd" man blir av all denne lesinga
Lignende tråder
-
Kan man få høyt blodtrykk av å begynne på Levaxin???
Av jojo75 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 27-03-08, 11:01 -
Høyt blodtrykk???
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 13-06-07, 08:42 -
høyt blodtrykk, ujevn puls
Av sivcath i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 0Siste melding: 24-04-07, 10:55 -
hypo og høyt blodtrykk, kan det ha noen sammenheng?
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 7Siste melding: 24-03-07, 20:05

Svar med sitat
Bokmerker