Hei igjen og tusen hjertlig takk for svar !
jaa, har merket dette på forumet at det nevnes at mange leger ikke kan noen ting, og at de ofte ikke tar dette seriøst i det hele tatt, det er jo egentlig litt dumt, fordi en som får en sjukdom som det her, må jo få vite hva man kan gjøre for å hindre at noe alvorlig kan skje, og man bør jo også få info om hva man skal gjøre eller bør gjøre annerledes i hverdagen... så jeg har nok mye å sette meg inn i ser det ut som, litt skummelt å plutserlig vite så mye info på en gang, når jeg ikke trodde det var sååå seriøst som det er..

jeg er veldig glad for at jeg oppdaget dette forumet her! for her merker jeg at folk virkelig forstår! når jeg prøver å snakke om vennene mine om sjukdommen og at det kan være vanskelig til tider ser de på meg som en hypokonder, de forstår ikke at det kan være mer krevnede, for en person som meg, å gjøre alle de tingene dem gjør på en dag, og det at jeg blir fortere sliten osv, de hører, men "hører" ikke. så er glad jeg kan snakke med noen her som virkelig vet hvordan jeg har det noen ganger det er fint å ha i vansklige stunder.

Bra at hjertebank er normalt men godt er det ikke nei haha. jeg blir ofte veldig borte når jeg får det fordi jeg konsentrere meg så mye om å roe meg ned, fordi jeg er redd for å bli redd og stressa, slik at pulsen stiger enda mer, så derfor prøver jeg å puste rolig. men det som du nevner, at du har hatt det spesielt før du begynte med levaxin er litt rart:o fordi jeg fikk det ikke før etter jeg begynte med medisinen, men jeg føler meg garantert mer opplagt etter jeg begynte på doseringen, hittil har jeg bare økt og økt i dosering, så håper legen finner en fast dosering snart, slik at jeg slipper å øke og øke hele tiden

du får ha lykke til med å trappe ned thomas ! så håper jeg at det går bra med deg husk: lytt til kroppen da