Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
14-03-09, 12:48 #1
Sv: Hjertebank og svimmelhet
Kjære Veronica,
Det var da skremmende lik tankegang som jeg hadde på den tiden jeg fikk diagnosen. Jeg tenkte også at jeg ikke gadd å ta sykdommen seriøst, så jeg tenkte faktisk ikke på den de første 11 årene jeg hadde diagnose med Levaxinbehandling! I ettertid angrer jeg på det.. For ting kan bli så utrolig mye verre hvis man ikke tar sykdommen seriøst og lever etter den!
Bare ta det med ro, les deg sakte men sikkert gjennom alt, etterhvert. Du trenger nok å vite en god del om sykdommen, da de aller fleste fastleger ikke kan nok om den. Det er uhyre viktig å vite det grunnleggende, med mer, om sykdommen for å leve optimalt med den gjennom årene som kommer.
Jeg fikk diagnosen min da jeg var 18 år gammel, og jeg har også slitt MYE med hjertebank. Først varte det i 5-10 sekunder, hver natt. Og så begynte deg å vare i opp til 30 sekunder hver gang. Utrolig ekkelt når det skjer. Jeg hatet virkelig å få det. Jeg fikk det i 5 år før jeg tok Levaxin, og i de neste 11 årene med Levaxin. Riktignok fikk jeg det mer skjeldent med Levaxin enn før, uten Levaxin.
Akkurat nå skal jeg prøve meg uten Levaxin for første gang på 12 år, og se hva som skjer da. Jeg har ikke hatt hjertebank på 1 år nå, og det er ikke noe jeg savner. MEN jeg ville heller hatt hjertebank hver natt, og følt meg "relativt frisk" ellers, enn å være som jeg er nå: Superslapp deluxe, fordi jeg går ned på Levaxindosen. Nå føler jeg heller at hjertet mitt slår for sakte (ofte ned i 50 slag pr minutt) enn for fort!
Levaxin kan nok gi hjertebank selv om man ikke er overdosert. Du trenger nok ikke å bekymre deg veldig mye for dette. Det er nok mer ubehagelig enn farlig.
Velkommen til forumet, forresten!
Heldigvis for oss alle kan vi hjelpe hverandre her på forumet. Jeg hadde vært fortapt uten forumet! 
Mvh.
Thomas
Lignende tråder
-
Min historie - lavt stoffskifte og hjertebank?
Av meowen i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 2Siste melding: 14-05-12, 15:49 -
Lavt stoffskifte og trening
Av marianneo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 15Siste melding: 25-02-11, 17:37 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
svimmelhet og lavt stoffskifte...
Av lisundb i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 13-07-05, 14:02 -
Svimmelhet, hjertebank, hetetokter og angstannfall
Av eva i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 12Siste melding: 08-05-05, 21:03

Svar med sitat
Bokmerker