Diagnosen på lavt stoffskifte ble stilt i oktober 2007 og da var THS 70 (0,5 - 4,0) fritt T4 7,2 (9-22). Prøveresultatene er gradvis blitt bedre med noen små tilbakefall. Både lege og jeg har vært fornøyd med forkurven min. Prøveresultatet i midten av januar 2009 var THS 0,91 (0,5 - 4,0) og fritt T4 19,3 (9-22). Har siden da tilbragt 14 deilige dager på Maldivene uten overspising, ikke for mye alkohol og jeg rørte en del på meg hver dag (bungalowen lå et stykke vekk fra "sentrum" på øya. Ny blodprøve ble umiddelbart etter hjemkomst og nå er jeg virkelig betuttet: THS 5,2 (0,5-4,0) og fritt T4 15,4 (9-22). Det skal også sies at tras 1,7 og anti TPO >1000.

Jeg har notert meg at jeg har vært ualminnelig trett og uopplagt etter hjemkomst, men har tenkt som så at dette er jetlag - så feil kan en ta !

Jeg er fortvilet for nå har jeg snart vært sykmeldt fra min nattvaktsjobb i 1 år og skal i møte med arbeidsgiver med tanke på en omplassering til dagjobb. En ting er helt sikkert og mer natt for meg er utelukket.

Noen som har noe å dele med meg? Jeg vet at stoffskifte kan hoppe, men jeg synes nå dette var voldsomt. Trenger litt