Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
02-03-09, 16:36 #1
Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
lurer på om jeg har noe galt med binyrene. Akkurat nå føler jeg meg like dårlig som da jeg ble tvunge t til å vær e utenthyroxin i to uker før operasjon/prøver. da bare lå jeg på sofaen, har bare blitt dårliger og dårligere siste ukene, nå blir jeg dårligere for hve rtime.... Jeg tror det skjedde neo da jeg sluttet med østrogen og legen samtidig ba meg trappe ned påt hyroxin. Lest at østrogen påvirker thyroxin. Hjernen klarer nesten ikke tenke. Og å rette opp skrivefeil og skrive dette her virker som en kjempejobb. Brukte fem sekunder i sted for å skjønne hvordan jeg skulle mekke to knekkebrød m ost mellom... Jeg er vanligvis en kjappis som springer mellom ting jeg liker å gjøre, og elsker å trene hardt! Det jeg ikke liker er en annen sak... Skjønte at noe var galt på fredag, hadde trent og gått tur. skulle på en forestilling og følte det som om jeg kunne kollapse når som helst. Følte at jeg ikke var inne i kroppen min, men ved siden av. Så jeg må bare komme meg til legen i morgen, si at det er nødhjelp. Det føles sånn. Når jeg har jobbet i det siste har pausene blitt lengre og lengre, og mindre jobbing. Og dødstreg tankegang. Nå kjennes det ut som om hjernen henger i løse lufta og at det er en trinse og den henger på en snor som jeg ikke klarer å få tak i. Alt er som et kjempemaraton. Skulle skjære gulerot i sted, og jeg klarte nesten ikke å komme gjennom med kniven
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker