Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Tråd: Thyroid USP til danskere
Threaded View
-
20-02-09, 08:33 #4
Sv: Armour til danskere
Hej
Lige et spørgsmål til dig Anisa : Hvordan er det lykkedes dig at få en recept når du, som du selv skriver, har vendt de danske læger ryggen?
Du skal vel også have taget blodprøver en gang imellem, og det kan vel være svært helt uden lægens indblanding?
Har Armour hjulpet dig? Har du fået det bedre og selvom tallene ikke siger alt, hvordan ser dine blodprøvetal ud, efter du er begyndt at tage Armour. Er T3 og T4 kommet højere op eller?
Held og lykke til dig bellebellen, jeg er spændt på at høre hvordan det går med at få en recept fra lægen. Jeg er i samme båd som du, min læge siger at mine tal er "fine", men jeg føler mig langtfra "fin". Har også overvejet Armour, men ved at min læge vil nægte yderligere behandling.
Må jeg spørge Belle - hvilke symptomer der forsat plager dig? Jeg kæmper stadig med træthed, "brainfog", hukommelsesbesvær trods "velbehandlet" med Eltroxin.
Held og lykke!
Med venlig hilsen
Gitte
Lignende tråder
-
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Råd til danskere
Av Anisa i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 19-10-09, 19:24 -
Danskere (og nordmenn?) får for lidt D-vitamin
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 28-07-09, 18:57

Svar med sitat

Bokmerker