Har været til en rigtig god og ordentlig endokrinolog i dag.
Jeg havde besluttet mig til- og forberedt mig på, at argumentere for at få lov at prøve kombinationsbehandling.
Lægen var super! Han lyttede og havde stor erfaring, men rådede mig til, først at prøve at " trykke" TSH (nu = 2.8) helt i bund med Eltroxin/ Levaxin - og give mig selv tid til at hæve D3, som længe har været for lavt ( nu= 30).
Så nu er jeg på 1700ug Eltoxin - og D-vitaminmængden kender jeg ikke endnu, den ringer han til mig i morgen.
Hvis jeg fortsat har problemer om et par måneder, vil han gerne give mig mulighed for, at prøve kombinationsbehandlingen.
Efter at have læst - især Finn´s overvejelser om D-vitamin kontra kombinationsbehandling (armour) - synes jeg at det lyder som en rigtig god beslutning.
Dejligt for en gangs skyld, at gå glad fra lægen, og føle sig hørt, set og imødekommet

/pernille.