Det med mosjonsløp har jeg nok tenkt på mang en gang n`Finn. Har bare aldri blitt noe av. Synd det når jeg har jogget i så mange år. Sikkert artig! Nå kommer jeg nok med et "dumt" spørsmål, men er det mulig å gå ned noen g etter en treningsøkt med 130 og langkjøring?? Jeg veide meg før jeg stakk til skogs i dag, og etter en tur på nesten 2 timer med lavintesitet, så hadde jeg gått ned 300g?? Er det tilfeldig? Når jeg spinner skjer det aldri. Da står jeg på det samme eller jeg går opp litt. Dette er litt sprøtt. Jeg vet det, men jeg er blitt bortimot hysterisk når det gjelder denne vekta og da er jeg ikke overvektig ennå. Bare at jeg har mistet kontollen, men så har jeg sikkert trent feil!! Du aner ikke hva det betyr for meg n`Finn dette tipset om å trene på ulike nivåer! Jeg har fått en ny gnist jeg her altså

Og gjest hei! Hva skal jeg si? Vi har så forskjellige symptomer på dette stoffskiftet vårt. Jeg hadde ingen problemer med trening før medisinering. Var ikke trett. Trente masse. Etter medisinering ble kroppen mørbanket, men jeg trener likevel. Jeg tror nok ikke vi tåler like mye lenger. Jeg fikk det rådet at jeg kan trene, men ikke til utmattelse. Vel- kan ikke si at jeg har fulgt dette rådet da, men skal visst ikke være så bra for hjertet. Hvis du leser lenger opp så skrev jeg om at jeg fikk litt krøll med pulsen etter en VELDIG hard økt. Så jeg kommer til å passe meg litt. Var ubehagelig rett og slett, men kan være et engangstilfelle