hei...jeg har ikke endelig fått noen diagose på lavt stoffskifte, men når jeg leser om symptomer for lidelsen, så er det nesten usansynlig sammenfallende med hva jeg sliter med.

jeg har gått sykemeldt i lang tid nå, med hovedtyngde på svimmelhet, men også pga slitenhet og tiltaksløshet...legen min mente jeg hadde tegn til utbrenthet, men vil liksom ikke helt slå meg til ro med dette..

det ble tatt prøver ol, og de viste at jeg lå helt helt i grenseland for lavt stoffskifte, husker ikke verdiene, men vi skal i allefall ta nye prøver nå i august for å sjekke.

jeg lurte derfor på om noen andre med lavt stoffskifte også opplever svimmelhet og en slik form for trøtthet at når jeg står oppreist så er det bare som om jeg skal falle sammen...selvfølgelig ikke hele tiden, men en gang i mellom....

hadde blitt veldig glad om noen svarte, da jeg snart tror jeg blir gal av å gå slik.... jeg har alltid vært et meget aktivt og glad menneske, nå føler jeg meg bare passiv, trøtt, lei og tror nesten at jeg bare skal "dø", ikke at jeg tror jeg sakl det, men jeg er jo usikker på hva som skjer med meg....