Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Tråd: Pris på armour?
Threaded View
-
23-06-05, 22:35 #33
Takk igjen! Du er så god n`Finn! Jeg måtte bare le når jeg las setningen din: "hvilket stoff er det som skifter - og til hva". Jeg kunne ha stilt samme spørsmål selv - så lite visste jeg for 9 mndr siden
Men jeg har i løpet av disse månedene ennå ikke fått et fornuftig og forklarende ord fra legen. Jeg har stilt mange spørsmål. (Har lest boken til Per Egil Hegge), har maset meg til mange undersøkelser. Legen skriver villig ut rekvisisjoner, men jeg må spørre selv! Det er så utrolig passivt! Det er jo han som er legen og som skal henvise meg dit det er nødvendig, og innrømme at dette kan han ingenting om! I stedet må jeg søke på nettet og ta med meg tips tilbake. (Kan ikke få fullrost dette forumet!). Men det skulle være unødvendig egentlig å være nødt til å lete her etter alt mulig???!
Var veldig forklarende det du skriver om cortisol og søvn n`Finn. Jeg sovner ikke uten sovetabletter ++!! Og det har vart i flere år. Har faktisk vært et umenneskelig stress i forhold til jobben. Har fått i boks 1/2 uførepensjon pga dette. Mistenker at jeg har et problem med binyrer eller binyrebark, så jeg får ta med dette også til legen. Fatter ikke at han holder ut med meg. Jeg printer ut ting og tang herifra, planter det på skrivebordet hans. Om han leser det vet jeg ikke, men han er like blid og hyggelig. Spent på reaksjon når jeg kommer med forslag om Armour. Ikke sikkert han smiler lenger :(
:P Takk til deg også barazinga!• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker