Tuuusen takk igjen n`Finn!! Du er god å ha. Jeg har lest gjennom det du skriver og jeg får med meg de store linjene. Ett av problemene jeg sliter med er å forstå hva jeg leser. Jeg kan lese om og om igjen, men hjerna er så fjern. Likevel - jeg gir meg ikke!

Vet ikke om legen min kjenner til Armour. Han er ok på den måten at han lytter og jeg har fått kommet til skjelettundersøkelse og reumatologisk undersøkelse pga kroppsverken, men de finner ingening og det kunne jeg faktisk si. Så jeg havner vel i "Fibromyalgi-sekken". Håper ingen føler seg støtt av dette utsagnet. Har all respekt for syke mennesker, men jeg tror bare ikke det er det som feiler meg og jeg blir så frustrert.

Aner meg at kanskje Armour kan hjelpe - både med vekta og kroppsverken. Jeg MÅ snakke med han om det. Hvis jeg ikke kommer noen vei, hva gjør jeg da? Leser om Balderklinikken, men jeg bor langt unna. Er likevel klar til å reise om nødvendig.

Det er ikke til å fatte at vi skal være slike "problembarn"!!! Andre med f.eks hjertelidelser eller hva det måtte være, blir jo fulgt opp?? Hvorfor denne - jeg kaller det krenkelsen? Vi er jo syke eller er vi ikke det??? Jeg forstår ingenting.