Viser søkeresultater 1 til 10 av 125
Threaded View
-
03-05-05, 04:26 #1
Struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer
Fanken og!
Og jeg som har vært flink og tatt B12-tabletter hver dag. Så fikk jeg vite i går at de prøvene jeg tok etter påsken, de viser for lave B12-verdier og jeg må til med sprøyte hver uke i 5 uker igjen!
Hadde håpet jeg slapp det tullet der noe mer nå. Jeg føler meg jo så bra! Det er noe forbanna pes at jeg må reise inn til legesenteret, vente, vente og vente i kø for å få tatt den forbaska sprøyta hver uke i fem uker fremover! Ikke har jeg noen nytte av den heller, vet fra før av at jeg ikke kjenner noen særlig bedring.
Ikke er jeg deppa, ikke har jeg problemer med magen, ikke har jeg trøbbel med balansen, - ingenting av det jeg pleier å få når jeg mangler B12. Og når jeg kjenner meg bra, så er jeg vel ikke nødt til å ta dem?
Har ikke råd nå heller forresten, så nei, jeg venter med det der. Jeg tar mine daglige B12-tabletter og greier meg med dem. Kanskje jeg burde ta dobbel dose av dem, siden jeg er en stor person?Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Flere kjendiser med hypothyreose
Av Blondie i forumet Nyttige linkerSvar: 7Siste melding: 09-12-13, 20:22 -
Jeg har struma,knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
Av skaye i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 75Siste melding: 07-01-10, 17:12 -
Andre i Bergen med hypothyreose?
Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 15-04-09, 22:06 -
Stoffskifte og andre sykdommer
Av Persa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 03-02-09, 21:43

Svar med sitat

Bokmerker