Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
17-04-05, 10:02 #1Kvinne, 42 Gjest
Får ikke time hos spesialist
Sist time hos min fastlege ytret jeg igjen ønske om å få komme til en endokrinolog for å få vurdert min situasjon. Min tilstand står i stampe - verdiene er "fine" men jeg føler meg så absolutt ikke i stand til å yte 100%. Fikk brev fra trygdekontoret at sykepengeperioden nærmer seg slutten (jeg har periodevis gått delvis sykemeldt) og min fastlege var enig i at vi burde konsultere en spesialist. Jeg ble kjempeglad - for dette har jeg spurt om i over 2 år. Igår detter det et brev fra endokinologist seksjon ned i postkassen: "Det er foretatt en medisinsk faglig vurdering av din helsetilstand utfra de opplysninger henvisningen inneholder. Med grunnlag i de opplysninger som foreligger er det ikke funnet grunnlag for å iverksette utredning/behandling fra spesialisthelsetjenesten nå."
Jeg blir så lei meg......må jeg nå bare innfinne meg med at situasjonen ikke kan forbedre seg? Føler at når jeg nå ikke får komme videre så har jeg ikke fått prøve "alt" før jeg evnt. må resignere og gå over på uføre....

Svar med sitat
Bokmerker