Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
11-10-05, 14:20 #1
Trenger hjelp til å tolke prøvesvar
Hei til dere som sitter inne med så mye informasjon....
Jeg er så oppgitt over legen min...han sier hver gang at prøvene ligger innenfor normalen og alt er bare bra...bare ikke jeg :(
Det er nå over et år siden jeg fikk diagnosen. Fra den gang har jeg økt fra 25mcg til 50mcg og nå(fra 12.8.)75mcg Levaxin. Har vært 50% sykemeldt hele tiden, med en liten periode med 25% sykemelding,men etter bare et par uker var jeg tilbake på 50% igjen.
Min sykemeldingsperiode går ut i førsten av november og jeg har søkt om yrkesrettet attføring, men ting tar tid...Har fortsatt ikke fått svar fra Aetat/trygdevesenet om jeg får eller ikke. Begynner å bli ganske redd for at ting sakal ta så lang tid at jeg ikke får søkt om noe annet(hvis avslag på Yrekesrettet). Året med sykemelding begynner å nærme seg deadline...Har i tillegg fått oppsigelse i min stilling, men har fått tilbud om 30% jobbing fra 1. november
Hvis ikke ting går i orden, har jeg nesten ingen inntekt og hva gjør jeg? Har fått beskjed fra Aetat at jeg må bare akseptere at det har vært ferie og at alt tar tid. Frustrerende.
Men det var jo ikke det jeg egentlig skulle spørre om, det var prøvesvarene mine, det er jo så mange flinke brukere her, så jeg håper på noen svar fra dere(meninger)
Anti-TPO 556(0-60)
FT3 4.3(3.5-6.5)
FT4 15.5(10.0-22.0)
T3 1.9(0.8-2.7)
TSH 2.72(0.30-4.5)
Etter hva jeg har lest her tidligere, skal vel TSH være rundt 1 og FT3,FT4 være i øvre del? Kan jeg øke til 100mcg tror dere?
Adre prøver:
B12 374(150-650)
Kalium 4.9(3.6-4.6)
Er det andre prøver som bør taes?
Jeg er absolutt ikke iform, ukonsentrert,glemsk,mister tråden lett,jobber veldig sakte,muskelsvakhet,"giddaløs", sliten i hodet....
Kan det bli bedre tro ved å øke dosen?
Noen som har meninger her?
Takker for alle svar
Væren

Svar med sitat
Bokmerker