husk at hyppige jobb bytter også tar veldig på konsentrasjon og opplagthet, så her ville jeg gått i tenkeboksen for å finne det rette studiet for deg.isa1

Private message

Ja det e vel nettopp derfor at rehabilitering og yrkesrettet attføring finnes,for at folk skal få muligheten til å gå i tenkeboksen!!!
I utgangspunktet da jeg ble syk så var jeg sykemeldt et år,så gikk jeg på rehab i nesten to år,så fikk jeg yrkesrettet attføring for å prøve nytt yrke, visste bare at jeg ikke taklet det tunge,hektiske miljøet på jobb(helsevesenet)
Skrev i søknad om yrk.r.attf. at statisk arbeid for meg er vanskelig,dårlig stressmestring,hadde jo heller ingen krefter i armene lengre(pussig,har bestandig vært sterk)vonde muskler,ledd alt det der ramset jeg opp,kort og godt stoffskifterelaterte symtomer,med støtte fra fastlege da vel og merke.
Det som er viktig er at du og fastlege er på bølgelengde med hva som er problemet,for dere skal skrive hver deres forklaring hvorfor du søker yrkesrettet attføring,og da er det jo en fordel at det er litt samsvar mellom søknadene
En annen ting er viktig,og det er at DU er veldig klar på at du må prøve noe annet pga din helsetilstand :twisted: