Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
05-11-08, 19:43 #1
Liothyronin - behandling og kviser
I en annen tråd her ble bl.a temaet kviser diskutert i forbindelse med oppstart av Lio-behandling. Lilje og n'Finn luftet også tilskudd av D3 som en mulig forklaring på kviseproblematikken.
Ser omtrent ut som en pubertal 14-åring i fjeset for tida :evil: , merkbar forskjell etter oppstart med Lio. Og jeg må tilstå at jeg er usikker på effekten i det hele og store. Det ble liksom med mine to første turbodager.
Så nå har jeg rett og slett tenkt å teste ut om jeg merker noen forskjell vet å kutte Lio en stund. Har ikke tatt i går og i dag. Og ettersom den forsvinner så fort ut av systemet, burde effekten være ganske umiddelbar eller hva? Noen andre som har prøvd? Riktignok har jeg vært trøtt i dag, men det skyldes ene og alene at jeg stod opp klokka fem for å heie på Obama
.
Lignende tråder
-
Til dere som har kviser...
Av Qa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 11Siste melding: 22-05-13, 17:53 -
Kviser Levaxin
Av lilletrille i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 15Siste melding: 26-04-11, 19:57 -
Blemmer/kviser i hodebunnen
Av Flower i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 16Siste melding: 02-02-10, 16:45 -
Virker stoffskiftet inn på huden? Kviser?
Av sunny i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 27Siste melding: 05-02-09, 12:30 -
Kviser og blemmene. Kan det være allergi??
Av Anne Ma i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 5Siste melding: 29-06-07, 00:17

Svar med sitat
Bokmerker