Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
04-11-08, 09:37 #4
Re: Stoffskifte og smerter i kroppen
Jeg har """bare""" hypo, men stoffskiftet/sykt fører med seg både muskel- og leddsmerter. Dette er ett av symptomene, så det burde legene gjenkjenne!!
Er du sikker på at du har riktig medisindose??
Disse plagene kan jo også være forbundet med reumatisme , men det har de vel testa deg for(autoimune bør i de fleste tilfeller slå ut, men KAN jo være seronegative).
Når det gjelder det med maten, er jeg ganske sikker på at en inne her har skrevet om det samme..
uten at jeg husker eksakt. Hvis du prøver å søke på ulike ordkombinasjoner, kanskje du finner det;eller at vedkommende leser innlegget ditt!!
(Men...stivhet og muskelsmerter kjenner jeg !!).
Så--KAN spes. morgenstivhet skyldes lave binyrereserver også.Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Smerter i hæl - kan det ha sammenheng med stoffskifte?
Av FemIce i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 8Siste melding: 25-12-09, 10:33 -
Tar kroppen varig skade av å gå med for lavt stoffskifte over tid ?
Av Flower i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 04-04-09, 18:53 -
Smerter pga lavt stoffskifte, levaxin, armour
Av Stina i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 18Siste melding: 01-09-07, 13:05 -
Smerter i kroppen
Av MetteS i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 22Siste melding: 13-10-06, 00:12 -
Smerter i en side av kroppen
Av mona? i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 27-05-05, 11:11

Svar med sitat

Bokmerker