Viser søkeresultater 1 til 10 av 143
Threaded View
-
29-10-08, 12:15 #11
Re: D-vitamin - stoffskiftepåvirkning ?
Akkurat det samme har skjedd med meg, Lilje! Jeg begynte å ta 10 mcg D3 samtidig som jeg begynte på Lio for ca 2 måneder siden, og kvisene bare tøt frem. Jeg har vært plaget siden midten av 20-årene, men i vår/sommer har jeg vært finere i huden enn på mange år. Kan selvfølgelig ha noe med sol på kroppen å gjøre, men jeg får nå kviser på de merkeligste steder. Skikkelig irriterende når disse popper opp igjen.
At kvisene har med stoffskiftet å gjøre er jeg overhodet ikke i tvil om, bare så utrolig irriterende på å ha brukt tusener på dyre antibiotikakurer, laserbehandling m.m når forklaringen egentlig lå i sykdommen :evil: . Og som sagt - jeg ble bedre og bedre etterhvert som jeg økte doseringen på Lev og blodprøveverdiene mine ble bedre.
Trøster meg emd at dette kanskje er en overgangsfase og at det vil stabilisere seg etterhvert. Trøsten får være at vi som er plaget med kviser får færre rynker når vi blir eldre
, så sa hudlegen til meg. En hudlege som forøvrig ikke koblet hypothyrosen med kvisene mine...de burde da vite bedre?

Svar med sitat

Bokmerker