Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
19-10-08, 20:39 #1
lett/vanskelig er det å bli gravid med stoffskiftesykdom?
hm... her har det skjedd mye siden sist jeg var her inne ser jeg....
har et spørsmål til dere jeg folkens..
siden jeg var her sist har livet mitt blitt snudd på hodet...
jeg er separert, og inne i et nytt forhold, har flyttet... ja i det hele tatt kaos
men jeg har det virkelig bra med den nye mannen i mitt liv, og siden vi begge er i midten av 30-åra og begge ønsker barn, tenkte vi at "shit au", vi lar det stå til og ser hva som skjer....
så spiralen er ute, og vi lar det stå til...
saken er at jeg har fått en mengde symptomer på at det faktisk kan ha klaffet, altså at jeg faktisk kan være gravid..., men testene slår ikke ut.
jeg ventet egentlig mensen for 4 dager siden, men tester fortsatt negativt...
er det sånn at vi med stoffskifteplager har senere utslag på disse testene enn "friske" damer?
eller hva skjer egentlig?
jeg har hatt en del symptomer i et par uker nå, som småkvalm, ømme bryst, vond rygg, emosjonell, svake mensmurringer, tretthet... ja i det hele tatt...
når kan jeg egentlig være sikker på at jeg IKKE er gravid?Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
Høy puls og pesing. Skvetter lett..
Av RIGG i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 28-02-08, 19:20 -
Det er lett å… behandle hypotyrose
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 5Siste melding: 27-06-06, 19:59 -
vanskelig å bli gravid-høyt stoffskifte!
Av nemi_137 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 3Siste melding: 24-07-05, 19:33 -
Vanskelig å bli gravid?
Av Ruth i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 25-05-05, 13:54

Svar med sitat
Bokmerker