Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
03-05-08, 07:38 #2
Ikke nødvendigvis Stina
Opprinnelig skrevet av Stina

Hvorfor skulle denne "forskning" være bedre end denne:
eller denne:
???
Når du får lidt overskud - prøv lige at kigge på denne: http://www.junkscience.com/ Medierne ææælsker junkscience. Politikerne æææælsker skræmme befolkningerne til støttestemmer ved hjælp af junkscience og forskerne anvender junkscience til fremskaffelse af forskningsmiddelbevillinger, til at score billige point i præstationsræset med andre forskere m.v. o og af en eller anden underlig grund - skal denne "forskning" altid sigte på hash eller tobak, eller andre "trendy" og "hotte" emner - men f.eks. aldrig - på alkohol... ikke i samme høje grad i hvert fald.... Tankevækkende, ikk`?
Jeg er holdt op med at lytte til denne jungle og satser i stedet på min egen fornuft som et tænkende menneske.... Der er ikke andet for, hvis man ikke skal ende som et forvirret vrag, hvis man sætter sit lid til de ofte modsatrettede budskaber i medierne fra "forskerne", hvilke afgjort er meget værre end hash, til at gøre folk forvirrede i hovedet.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Kan cannabis brukes som medisin? For hva?
Av Stina i forumet UrtemedisinSvar: 10Siste melding: 02-08-14, 03:55 -
TSH kan ikke brukes som mål på thyreoideafunksjonen i første delen av graviditeten
Av Vigdis i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 3Siste melding: 28-02-14, 08:56 -
medisin
Av sanro i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 18-08-09, 21:45 -
medisin spm og T3-spm
Av Thyr i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 24-05-06, 17:13

Svar med sitat

Bokmerker