Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
24-04-08, 22:13 #8
Jeg har ikke oppfattet at det finnes personkonflikter. Så godt kjenner jeg ikke dette. Jeg har vel knapt oppfattet noen konflikt - det er iallfall ikke mitt opplegg.
Men jeg har tillatt meg å kritisere foreningen for dens knefall for legestanden og for manglende engasjemang for vår sak, for mangel på juridisk kompetanse og for at de ikke snakker høyt nok og at saksomfanget er for lite.
Så husker jeg ikke mer, men jeg kaller en spade for det den er og mener at lederen er rett person å angripe for foreningens oppførsel.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Moxa's dagbok - veien til forståelse..
Av Moxa i forumet DagbokerSvar: 11Siste melding: 31-05-10, 08:22 -
Hvordan kommer dere gjennom dårlige perioder?
Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 14-05-08, 00:25 -
Hvordan gå ned i vekt med hypothyreose
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 36Siste melding: 14-10-07, 16:45 -
Hva frembringer dårlige dager/ perioder?
Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 23Siste melding: 28-03-07, 13:51 -
Vit B12 mangel, men ikke mangel på Instrict Factor?
Av sivcath i forumet B-vitaminerSvar: 4Siste melding: 27-05-05, 19:27

Svar med sitat
Bokmerker