Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Tråd: Noen som kan svare meg?
Threaded View
-
08-03-08, 17:49 #1
Noen som kan svare meg?
Hei og hopp!
Jeg og mannen min har prøvd å få et barn til i over 2 år, i den forbindelse ver jeg hos en gyn og tok noen prøver, bla stoffskifte prøve.
Og på torsdag dumpet det et brev ned i postkassen der det står:
"dine stoffskifte prøver viser lette uregelmessigheter, men jeg er usikker på om dette betyr noe, men du bør ta en ny prøve om en stund"
Jeg ringte og spurte om hva verdiene lå på og fikk vite at FT4 var på 8,6 (ref: 9-22)
Men at alt annet var normalt.
Jeg begynte og lete litt rundt på nettet og etterhvert som jeg leste gikk det opp flere og flere lys for meg :idea: :idea: :idea:
Jeg har i de siste 1-2 årene hatt en rekke plager som jeg ikke har hatt noen forklaring på, jeg kan bla nevne...:
Jeg er konstant trøtt, men sliter veldig med å få sove, føler meg aldri uthvilt, Jeg er plaget med svimmelhet, vonde muskler og ledd, tørr hud, dårlig hukommelse, elendig konsentrasjon, depresjoner som kommer og går, Jeg fryser lett, og sover gjerne med tykk genser om natten, humøret lever sitt eget liv, og er veldig ustabilt, og vekten er et kapittel for seg selv..... Jeg har lagt på meg 10kg det siste året
selv om jeg spiser sundt og i normale mengder.Jeg får av og til en slags fornemmelse av å hovne opp i halsen, det kjennes ut som om jeg har en klump i halsen som vil hverken opp eller ned. Og gynekologen så på ultralyd at jeg ikke har eggløsning.
Kan denne "lette uregelmessigheten" i stoffskifte forårsake alt dette?
Jeg ringte legen på fredag og fikk kranglet meg til en time på mandag,er veldig spent på hva han mener og tror.
Kan i tilleg nevne at jeg har laktoseintoleranse og APC resistens(aktivert protein c, også kalt leiden mutasjon.)
Håper noen kan svare meg!
er det mulig at jeg endelig har funnet ut hva som ligger bak alle plagene mine?

Svar med sitat
Bokmerker