Jeg bet meg i leppa da hun sa at "alle" blei bra på Levaxin.
For jeg kjenner "ingen" som blir det.
Definisjonsspørsmål ? Jo - absolutt, hva er egentlig bra ? Hva legger legene i "bra" - og hva legger vi i begrepet ?

Det er jo bra at man slipper å dø eller bli gal (mener verre), for det blir man uten Levaxin, også idag.
Linken til Nora her : http://www.tidsskriftet.no/index.php?seks_id=1661482
Legg merke til at på spørsmål fra legen påstår mannen at han har det bra. Kanskje av samme grunn som en Levaxinpasient som ikke har det bra likevel velger å besvare spørsmålet med ja ? Ja er kort, og krever ikke så mye energi ?
Så leger som spør oss, tenk litt over om svaret du får er til truande før du skriver det inn i statistikken. Vi velger noen ganger det letteste - og noen av oss vet heller ikke hvor grønn verden egentlig skal være.......

Er behandlingen bra nok ? Lever den opp til dagens krav ?
Behandling av de fleste sykdommer har gjennomgått en stor forbedring - har behandling av lavt stoffskifte det ?
Har medikamentutvalget blitt bedre slik at behandlingen kan bli bedre individtilpasset ?
I 1970 fikk legene ett medikament i tillegg til det de hadde fra før, Levaxin - de hadde altså to, men ville bare ha ett.
Var det så lurt ? Var det å ta vare på pasientene ?
Alle må vi evaluere våre valg, noen må finne seg i å bli evaluert av andre - andre ikke.......