TUSEN TAKK FOR SVAR ALLE SAMMEN

Det betyr mye for meg.

Leddene er blitt bittelitt bedre, men verker enda. Har legetime på tirsdag.

Magen min er ikke så bra. Før hadde jeg problemer med forstoppelse, men det siste året (ca) har jeg i stedet mer løs avføring. Jeg kan få ganske store knipesmerter i magen, for så å få diare/grøtaktig avføring.

Jeg klarer ikke helt å se sammenhengen når disse episodene kommer, men har en liten tanke på om det kommer når jeg har drukket ren melk.

Men i tillegg så flyter avføringen min alltid. Og noen ganger er det vanskelig å skylle ned. Det flyter, selv om det er normal konsistens og når den er bløt.

Min mann skjønner ikke hvorfor jeg ikke går opp i vekt, for jeg spiser en god del. (De rundt meg vil jeg skal gå litt opp i vekt igjen) Men det er ikke slik at jeg alltid må løpe på do etter jeg har spist. Kan ha avføring kanskje 3 ganger ene dagen, for så å hoppe over en dag.

Kan dette være cøliaki eller noe? Tatt den hjemmetesten, men den var negativ.

(Har hatt anoreksi for ca 7 år siden, men er nå frisk, så legen vil nok ikke tro meg helt når jeg sier at jeg prøver å gå litt opp i vekt. Er ikke så tynn (165 høy og 49.5kg), men tynn nok, og er villig til å gå opp litt i vekt igjen. (Veide 69kilo for 3 år siden - det var da de oppdaget at jeg hadde hypotyreose). Men vært stabil på 50 kg ca i 1 år.

Er sliten. Veldig sliten:(

Vildemor