Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
04-12-07, 10:05 #35
Takk klemmen FemIce! Ã… slappe av har jeg etterhvert blitt ekspert på.

Har vært hos endoen nå. Han var overrasket over at jeg ikke følte meg bedre. Vi diskuterte en del symptomer, bla. søvn og energi. Han sa og at det var en fare for at jeg kunne ha ME. Ã… måtte gå resten av livet og slite slik som nå er noe som skremmer vettet av meg. Vi tok masse blodprøver bla. kortisol, for kyssesyken og for masse annet. Sykepleieren fylte opp 9 prøveglass.
Når det gjelder sydenturen min var han veldig positiv, virket som han hadde lyst til å være med. Han skrev en anbefaling til trygdekontoret.
Han skrev også ut en resept for Liothyronin. Jeg skal begynne på en halv tablett om dagen og se hvordan det går. Han håpet at jeg skulle bli litt klarere i toppen av det.
Jeg tror og at jeg har bikket grensen for egenandel for frikort, men jeg kan ikke finne egenandelskortet. Jeg er redd for at jeg har glemt det på disken på apoteket i går. Jeg skal bort der nå og høre med de om de har funnet det.
Har også sovet veldig bra i natt, våknet av meg selv kl 7 idag og var for å være meg ganske utvilt. Var helt utslitt når jeg la meg i går og sovnet omtrent før hodet traff puten.
Har fått ny time hos endoen rett etter nyttår, får håpe han har noen flere svar til meg.• Jeg er en 24 år gammel gutt som er under utredning for lavt stoffskifte. Har sannsynligvis slitt med lavt stoffskifte i 7-8 år.
• "Det må være en menneskerett å være syk på en slik måte at du kan ha litt glede av det." Halvdan Sivertsen
Lignende tråder
-
Gruer meg til mitt første møte hos Nav, etter å ha vært sykemeldt i 50 uker!
Av Bentececilie i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 5Siste melding: 08-11-11, 22:07 -
6 uker med Levaxin
Av tussemaja i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 0Siste melding: 05-08-11, 08:26 -
Prøvene etter 6 uker på Levaxin:
Av Marina73 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 01-07-08, 20:49

Svar med sitat
Bokmerker