Jeg har vært hos legen. Det er nesten 6 mndr. siden sist fordi jeg blir så hoppende forba ... sint - hver eneste gang.
Jeg kan ikke skifte lege pga av hvor vi bor - så det er ikke noe jeg får gjort noe med.

Jeg fikk tatt noen prøver. Jeg ba henne om å ta de prøvene jeg har lest her inne trengs og her er resultatet -

THS 0,3
T4 13,3
B12 580

Alt det andre var ikke nødvendig fikk jeg beskjed om. :evil:

Problemet er at jeg har blitt støtt og stadig værre de siste månedene. Smerter, hudproblemer, maveproblemer, men det værste er at hjernetåka er total. Jeg har problemer med alt for tiden. Oppfatter ikke samtaler, får ikke med meg TV eller filmer og greier ikke lese fordi jeg rett ogg slett ikke forstår hva som står.

Da jeg gikk sa hun at jeg kunne jo prøve med en multivitamin tablett og at jeg sikkert "fikk det til"

Jeg har gått på 100 mcg Levothyroxine og 20 mcg Tetroxin det siste året.

Jeg lurer på om jeg kan øke dosen med Tertroxin til 20 mcg X 2? Er ikke sikker på hva som er lurest her.

Jeg er i en situasjon akkurat nå hvor jeg rett og slett ikke har anledning til å være så syk.
Det er mulig at jeg vil føle meg bedre hvis jeg går opp og banker legen med en sammenrullet avis, men jeg tror ikke det blir dekket av NHS.

Har dere noen forslag?