Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
05-10-07, 20:11 #11
Det ser ut som vi har tolket det vi leste noe forskjellig her.
Opprinnelig skrevet av Anne Ma
Jeg så ikke innlegget til BB som et angrep mot dette forumet. Jeg så det utelukkende som et informasjonsskriv/reklameplakat. Uheldigvis kom et folkelig utsagn om gleden ved hundehold til å overskygge budskapet.
Vel, jeg må innrømme at jeg også leste et varsko knyttet til de terapeutiske råd som gis av legmenn her på forumet. Slik jeg ser det, er det nettopp denne kamuflerte kritikken som har fått folk til å reagere sterkest her på forumet. Slik kritikk leses lett som personangrep.
Ut fra kritikken som fremføres på forumet, fremstår det som om NTF er helt i utakt med de thyreoidesyke. Tatt i betraktning at NTF har mer enn 10 ganger flere medlemmer enn antall brukere på dette forumet, bør man nøye vurdere hvem som eventuelt er i utakt.
Jeg hadde ikke mange påstander i mitt første innlegg i denne saken. Jeg stilte hovedsaklig spørsmål. Disse er fortsatt ubesvart. Jeg tror man bør forsøke å danne seg et svar på spørsmålene før man lar eventuell frustrasjon over eget møte med helsevesenet velte over BenteB. Mine spørsmål var:
"Ville thyreoidesyke vært bedre tjent med at NTF la ned sitt arbeid? Er thyreoidesyke best tjent med at det dannes en ny organisasjon for å ivareta disses interesser? Sistnevnte er en mulighet de mest innbitte kritikerne av NTF bør vurdere. Alternativt bør de vurdere å søke posisjoner i NTF, slik at de kan påvirke NTF til å gå i det de mener er riktig retning. "Når jeg fikk diagnostisert lavt stoffskifte, sammen med forhøyede verdier av det som forårsaket hjerteinfarkt i ung alder, stumpet jeg røyken, inntok Levaxin, og bega meg til å sykle.

Svar med sitat

Bokmerker