Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
28-09-07, 23:51 #4
Takk, Nora! (Og ja, også n'Finn - unnskyld har glemt det...)
Sønnen min er voksen nå, 19 år.
Men han ligger faktisk en del til tider. Andre tider er han utrolig kjapp og kvikk.
Lurer på om han begynte med å ligge mer i 7. klasse. Da skjedde det noe med humøret i alle fall. Han ble plutselig kjempesur, og det har han vært veldig mye siden, men han kan skifte veldig fort - dog aller mest sur. Har trodd det var puberteten, men nå synes jeg det var en utrolig lang pubertet, så jeg lurer litt på psyke i forhold til evt stoffskifte, men jeg vet jo ikke. (Kanskje han bare er sur fordi mora er så sur... ?)
Annet mistenkelig... Er jo det at han alltid har hatt vondt for å sitte stille. Umulig å lese for som liten f.eks. Mer opptatt av hva nabo-eleven gjorde enn hva han selv skulle gjøre på skolen. Han hadde veldig mye kribling i kroppen i noen år, spesielt i beina. Det er hva jeg kan komme på her og nå.
Joo, så har han også vondt i ledd som jeg og min første sønn har (min første sønn har litt lavt stoffskifte). Han stivner i knærne. Og har vondt i ryggen, og nå en arm, tror jeg. Legen hadde tatt muskel-gikt-prøve av ham, sa han, det har jeg glemt å ringe på.... Har aldri hørt om muskel-gikt før.
Jeg ba legen om å få tatt TRAS siden jeg har litt TRAS og har tydeligvis begynt min lave stoffskiftehistorie med høyt stoffskifte, men han ville ikke før evt de andre prøvene var gale, for prøven var så dyr."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker