Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Tråd: Fryser, kremter......
Threaded View
-
26-09-07, 00:09 #21
Mine bein har bare blitt verre og verre, trass i årelang medisinering på Levaxin, så hva skal vi da tro, Anne Ma? At din kropp klarer å nyttiggjøre seg Levaxinen, mens min ikke gjør det? Kan jo være en forklaring. Og nei, ikke hjelper det på hevelser rundt øyne og i ansiktet eller andre steder heller...
Men også i natt tror jeg det er forskjell på vanlige ødemer og myxødem, men jeg vet ikke om jeg klarer å forklare hvorfor. Ødem oppfatter jeg som væskeansamling som ikke nødvendigvis gjør noe med huden din eller muligens fettfordeling. For jeg har virkelig problemer med fettfordelingen, slik som på bilde 3.
Når jeg klødde som besatt, før jeg begynte å "bade" i kremer, så klødde jeg vel aller mest foran på leggene og på underarmene og håndleddene, men også halsen og lårene og til sist overalt.
Selvfølgelig er det alvorlighetsgrader..."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Hyper og fryser.
Av jojo75 i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 16-05-08, 11:22

Svar med sitat

Bokmerker