Hei. Nå har jeg nettopp vært hos Dr. Oftebro. Og jeg må si jeg blir mer og mer skuffet jo oftere jeg er hos han. Han har en arrogant holding, og eneste han tenker på er penger.

Jeg var underdosert sist jeg var hos han, og da fikk jeg beskjed om å øke dosen til 100 mg levaxin og 40 mg Liotyroning (har gått på dette nå i 7 uker og ikke merket noen som helst bedring) Eneste som nevnt tidligere er at jeg har gått ned 20 kg.

Så sa jeg at jeg blir dårligere hver gang jeg tar medisin har ikke det noe å si?

"Jo du kan prøve å gå ned litt.... så nå skal jeg ta 75 mg levaxin og 30 mg liotyronin frem til desember".

Så spør jeg... jeg ser det er endel avik på de prøvesvarene er det slik det skal være? "Det er referanseverdiene til labriatoriet, De skal man ikke sammenlikne med, da disse ikke sier deg noe"...... Da spurte jeg hva er vitsen med det da? .... Fikk ikke noe svar......

Er så sint at jeg orker ikke legge ut om alt nå, MEN VÆR SÃ… SNILL å hjelp meg å tolke prøveresultatene.. de er som følger:

T4 (Referanse 9,0 - 22.0) Jeg hadde 14,1

T3 (Referanse 2,3 - 5,7) Jeg hadde 6.0

Anti TPO (Referanse mer en 35) jeg hadde 35

S-TSH (Referanse 0,4 - 4,0) Jeg hadde 0,01

Jernmetning (Referanse 15 - 57) Jeg hadde 64

Vitamin B12 (Referanse 170 - 650) Jeg hadde 755

Jern (Referanse 9,0 - 34) Jeg hadde 35

S-Testosteron (Referanse 8 - 35) Jeg hadde 38

SHBG (Referanse 8 - 60) Jeg hadde 86

Sink (Referanse 10.0 - 18.0) Jeg hadde 19,2

Magnesium (Referanse 0,71 - 0,74) Jeg hadde 0,73

Er disse prøvesvarene virkelig i orden? Hvordan er stoffskifte mitt slik dere ser det? Jeg er ikke over eller underdosert igjen?

(Eneste jeg fikk beskjed om var å ta tilskudd av magnesium, da denne lå på kanten til for lavt.....)

Håper noen kan svare meg