Hej
Jeg har følt mig overdoseret hele ugen, har været rigtigt dårligt tipas med hjertebanken, udmattelse og kvalme.
Jeg får dagligt 100 mikrogram Eltroxin (=Levaxin), men prøvede at reducere til 50 mikrogram igår og idag har jeg haft det forbløffende meget bedre. Idag har jeg så taget 100 mikrogram igen, og nu synes jeg så at hjertebanken er taget til igen.
Jeg har lige fået taget blodprøver som jeg får svar på d. 16.7, men det er længe at vente førend jeg kan få råd af lægen.
Har andre oplevet at føle sig overdoseret? Hvis ja, hvor meget og hvor længe må man så sætte dosis ned?
Mine sidste blodprøver er fra maj måned hvor T3 og T4 lå indenfor normalområdet - altså ikke tegn til overdosering. Kan man godt blive overdoseret selvom man har taget samme dosis et stykke tid? (har taget 100 mikrogram i 2 måneder nu).
Ja jeg håber nogen kan råde.
Jeg mærkede umiddelbar bedring i starten med Eltroxin - hvorefter jeg så fik det værre - så fik jeg øget dosis - og jeg fik det bedre. Nu har jeg det så skidt igen, men hjertebanken fortæller mig at det nok nærmere er for MEGET Eltroxin jeg får og at det ikke er endnu en dosisøgelse der skal til....
Håber nogen kan hjælpe...
Mange hilsner
Gitte - DK