Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: slimhinner...
Threaded View
-
30-05-07, 09:55 #5
Hei Christina har hatt mye det samme jeg også, med blemmer i munnen. og ganske seigt slim i halsen, tung pust osv. Er du tett i nesa også? Har fått allergiprøver, men ingenting galt der. Blir ekstra ille på denne tia av året, så jeg selv mener jeg reagerer på pollen og støv uansett hva prøver viser. Øre nese hals legen mente jeg var overømfintlig mot sånne ting, og sa at man kunne være det uten at man nødvendigvis fikk noe fram på prøver. Ville bedt om å få time til øre nese hals og evt lungelege hadde jeg vært deg, ikke alt disse allmennpraktikerne kan. Har fått utskrevet resept på efedrin mot tungpustheten som jeg tar når det blir ekstra ille, og har tidligere fått resept på fluid nasal nesespray mot tettheten i nesa. Når det gjelder blemmene i munnen så prøv å finn ut om det er mat du reagerer på, jeg får de når jeg spiser ting med mandler eller nøtter i og banan, sikkert flere ting også....
Lykke til
HeleneFikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
Lignende tråder
-
Musklene (mine) - og slimhinner
Av Stina i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 31Siste melding: 06-04-08, 22:28

Svar med sitat
Bokmerker