Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: slimhinner...
Threaded View
-
29-05-07, 19:55 #1
Bruker
- Medlem siden
- Sep 2006
- Sted
- sørlandet
- Meldinger
- 9
slimhinner...
Hei alle dere. Lenge siden.
Har i grunnen hatt en ok periode,helt til nå i mars.
Full eksplosjon i ALLE slimhinner....
Var hos lege,trodde jeg hadde kryssallergi.
Det som er merkelig er at det var helt likt i fjor-06,og -05. Men bare på våren.
Sliter med tung pust,mye slim,blemmer i munnen og nedover i halsen(tørr i munnen også).
Alt dette i tillegg til de "vanlige" symptomene!
Noen som har noen forslag?Alle prøvesvar var fine. :twisted: Feilte i allefall ikke noe alvorlig..................
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Musklene (mine) - og slimhinner
Av Stina i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 31Siste melding: 06-04-08, 22:28


Svar med sitat
Bokmerker