Hei alle dere. Lenge siden.
Har i grunnen hatt en ok periode,helt til nå i mars.
Full eksplosjon i ALLE slimhinner....
Var hos lege,trodde jeg hadde kryssallergi.
Det som er merkelig er at det var helt likt i fjor-06,og -05. Men bare på våren.
Sliter med tung pust,mye slim,blemmer i munnen og nedover i halsen(tørr i munnen også).
Alt dette i tillegg til de "vanlige" symptomene!
Noen som har noen forslag?Alle prøvesvar var fine. :twisted: Feilte i allefall ikke noe alvorlig..................