Viser søkeresultater 1 til 10 av 47
Tråd: Westhroid
Threaded View
-
29-05-07, 19:25 #1
Westhroid
Den 15. maj, takket være Yvette - har jeg omsider taget mig sammen til at starte på Westhroid..... forinden havde jeg bare kigget på pakken et par måneder eller tre. Indtil denne dato havde jeg indtaget 100 mcq Eltroxin om dagen i omkring 30 år.
Jeg vil ikke begynde beskrive årenes stofskifteproblemer, for dem kender vi alle sammen kun alt for godt. Jeg vil derfor fortælle i dag - kun om de "symptomer" der allerede er væk... efter 2 uger på Westhroid... Jeg gik direkte fra 100 mcg Eltroxin til 2 grain (120 mg) Westhroid, og allerede efter den første dag, ærgrede det mig usigeligt, at jeg har spildt flere måneder med at samle mod til at starte på den nye medicin.
Jeg har på intet tidspunkt mærket noget til evt. "hyper-reaktioner" i kroppen/psyken. Med erindring om "gamle dage" mener jeg, at mit naturlige reference ligger ret højt, uden at jeg af denne grund var hverken hyperaktiv eller manisk. Mener selv, at mit oprindelige, naturlige thyroid-hormonniveau ligger i den høje ende af skalaen.... og det er måske derfor, at jeg ikke reagerer negativt på denne forholdsvis hurtige øgning...
I dag, den 29. maj kan jeg konstatere følgende ændringer (i tilfældig rækkefølge):
- min reflux er borte
- min halsbrand er borte
- alt vand i kroppen er væk
- sover 2-3 timer MINDRE i døgnet, uden at være mere træt af den grund
- diarre, slim samt kaotiske toiletvaner er helt væk
- sveder igen (jeg var før så tør, at jeg end ikke kunne afsætte fingeaftryk på glas/spejl)
- lugte-/smagssans som før (alting dufter/smager bedre end før)
- fryser overhovedet ikke
- lysoverfølsomhed, "sand" i, og "røde" øjne er væk
- soleksem på hænderne er forsvundet helt i løbet af ugen
- hiver færre hår ud under børstningen
- kan gå op ad trapper uden at være forpustet og uden at vralte til begge sider
- poser under øjnene er væk
- ingen muskeltræthed
- morgenglad igen (vidste ikke engang at jeg ikke var morgenglad før)
- "gider" så meget mere end før
Jeg har ingen idé om det fortsætter, så jeg vil vente med at klappe i hænderne til der er gået et rum tid. Krydser fingrene.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Armour, Westhroid og Nature-Throid
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 16-06-09, 19:29 -
Westhroid og en operation for en tarmsygdom
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 11-06-07, 10:18

Svar med sitat

Bokmerker