Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Tråd: Ulik tolkning av prøver
Threaded View
-
15-05-07, 10:44 #7
Bruker
- Medlem siden
- Jan 2007
- Meldinger
- 5
Flott med tilbakemeldinger!!! Tråler sidene her for å bli litt klokere. Jeg har ikke brydd meg så mye om disse verdiene så lenge jeg følte at kroppen og jeg var på bølgelengde igjen. Men nå leser jeg her at man også skal se på andre prøver:
Her er de: S-FT3: 3,4 S-FT4: 17,9 S-TSH: 0,12, Anti TPO:27.
Er det noen flere prøveverdier som bør vurderes?????
Flott om det er noen som kan si noen kloke ord om ev. overdosring av Levaxine med disse prøvesvarene.
Etter det jeg kan se av det som skrives her har jeg heller symptomer som står på listen under symptomer på lavt stoffskifte og ikke høyt. Har nok vært en for "snill " pasient hittitl og bar gjort som legen har sagt.Men som nevnt imitt første innlegg har jeg nå fått problemer fordi to leger "krangler" om hvem som har rett.
Er det noen som har noen lenker til noen vitenskapelige avhandlinger om emnet?????Nok engang TAKKKKKKKKKKKK!!!!!!!
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Hjelp til tolkning av blodprøver
Av Lotta i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 24-06-08, 18:36 -
Erfaringer med ulik dosering ut over måneden/året?
Av Stina i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 22-08-06, 20:52

Svar med sitat
Bokmerker