Viser søkeresultater 1 til 10 av 241
Threaded View
-
20-04-07, 21:33 #11
Din ft4 og ft3 var ganske lave etter vår smak, og du fikk alskens hjertebanking av å være noe hypo. Mange av oss hadde aldri ft4 og ft3 under referansområdet når vi var hypo og umedisinert, akkurat som deg. Du hadde sågar lavere ft3 ennmange av oss, du hadde ft3under referanseområdet. Det ervirkelig lavt.
En del av dem som har postpartum hypothyreose vil forbli hypo etterpå og trenge medisinering.
Jeg begynte i et vikariat straks etter at jeg fikk begynne medlevaxin, og det gikk heler dårlig. Det var en krevende vaskejobb og jeg ble mer og mer sliten. Ga opp. Begynte på AMO-kurs istedenfor og det gikk vesentlig bedre, ikke så tungt og ikke stå opp så tidlig.
Så det kommer vel også an på om jobben er for slitsom, da hjelper det neppe medlevaxin med det første.
thyroxin trengs til rna-syntesen icellene, og rna lager diverse stoffer, og det tar måneder å bli tydelig bedre, kroppen må helbrede seg selv fra innsiden--fra cellenivå. Det kan også ta et år, noen sier to.
tenkte at du er vel klar over at kjertelen kan ta opp til 6 mnd å starte ordentlig igjen. Da er det ennå et par måneder igjen før man med dikkerhet kan si hvordan det går.
baremei gikk også hypo i seks måneder for å se om det gikk. Hun frøs og måtte skru opp temperaturen i heimen og fikk fradrag på selvangivelsen, står om det i selvangivelses-tråden.....
Da er det neppe et bra tidspunkt å tenke å jobbe igjen mener jeg.
Man vet ikke hvor syk man er før lenge etterpå...
Lignende tråder
-
Postpartum tyreoiditt... Hjelp!
Av Pingomamma i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 22Siste melding: 07-05-12, 19:58 -
Postpartum, hypersymptomer, normale verdier, struma
Av annis i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 27Siste melding: 13-03-11, 13:24 -
Onsdag 16. desember
Av Bellissimo i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 8Siste melding: 17-12-09, 08:02 -
Thyreoditt? Er det en sykdom i seg selv?
Av sunny i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 19Siste melding: 05-04-07, 11:35 -
De Quervains eller subakutt thyreoditt
Av Magnuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-02-07, 12:12

Svar med sitat

Bokmerker