Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
14-04-07, 09:27 #16
Nogengange kommer jeg slet og ret i tvivl om, hvor meget og hvor ægte mange af os egentlig bliver holdt af og lyttet til, når vi prøver at forklare hvad alle dette har af konsekvenserne for dagligdagen, kærligheden og fremtiden....
Opprinnelig skrevet av Tussa
Jeg selv er nok mere militant når det kommer til stykket, fordi jeg havde forlængst givet pokker i om jeg nogensinde får held med at trænge igennem med budskabet eller ej..... men jeg har jo snart også 30 år med erfaring i bagagen, selv om det er ikke sikkert at alt det jeg havde oplevet, kan sammenlignes med hvad andre havde.
Jeg kender en person, der først sent i sit forløb med stofskiftet havde "mødt" Audhild Løhres bog og prøvede at benytte den til at forklare omgivelserne hvad det lave stofskifte kom til at betyde for hendes liv. Hun håbede ganske enkelt at bogen kunne bruges til formålet - hun måtte tro om desværre....
Det var XXXX, men undervejs kom jeg til at tænke på marimat....
Opprinnelig skrevet av Anisa
Resten af tråden startet af marimat kan læses HER .....
Opprinnelig skrevet av marimat d. 22.november 2006
Det er ikke så ofte, at man hører om andre effekter af denne sygdom, end lige netop de medicinske. Ingen ved, hvor ofte et helt liv inkl. ungernes liv bliver afsporet, når barndomshjemmet ødelægges af..... den manglende respekt om denne sygdom; den manglende accept af denne sygdom og den absolut fraværende information om denne sygdom.... vel at mærke denne del af den, der ikke lader sig behandle med "vidundermidlet" Eltroxin..... og derfor slutter ægtefællen sig til koret af de bedrevidende, der blot mener at hvis man vil - kan man "tage sig sammen" og så er den hellige grav velforvarret....
Hvor mange af os mon har fået det sociale liv og familielivet ødelagt af en sygdom, hvis afvigende forløb har efterladt den syge på herrens mark, uden hjælp og uden accept og uden respekt.....
Mit bud er, at vi er mange tusinde "stofskifte-enker/enkemænd" spredt ud over landene.... med skiltet "hypokonder" hæftet på ryggen og overbærende blikke fra de læger, der hæver deres hyre for netop at kunne finde den rette behandling af de afvigende forløb og ikke som tilfældet er nu - at helbrede de former af det lave stofskifte, der under alle omstændigheder er nemme og ligetil at behandle.... så at sige "af sig selv".
Jeg har tænkt meget på marimat..... Hvordan mon er det gået med marimat siden dengang
?
Tak for at du læste mit indlæg.
Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Kan halsbetennelser ha noe med stoffskiftet å gjøre?
Av nuttisen i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 5Siste melding: 10-05-10, 11:16 -
Graves. Vi ønsker oss barn. Er så usikker på hva jeg skal gjøre...
Av El-Ella i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 20Siste melding: 16-12-07, 19:36 -
Hva bør jeg gjøre?
Av Rilda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 33Siste melding: 09-09-07, 01:39 -
hva ska jeg gjøre?
Av hanne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 6Siste melding: 09-07-07, 13:39

Svar med sitat
Bokmerker