Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
09-04-07, 14:59 #1
Andre folks sårende bemerkninger, kan vi gjøre noe?
Hei, hei
Vi blir jo ofte utsatt for mange sårende bemerkninger, enten bevisst eller ubevisst fra andre.
Hvor mye av dette skal vi finne oss i, og hva kan vi gjøre med det?
Tenk bare på hva Yvette nylig ble utsatt for:
http://www.xlpluss.no/thyroforum/viewtopic.php?t=1632Fikk servert av et familiemedlem i går at: "Lavt stoffskifte - er det en sekt?"
Jeg kunne ikke annet enn å le når jeg leste dette, for jeg synes det var ufattelig dumt. Men Yvette synes ikke det var noe morsomt...
Og ved nøyere ettertanke kan jeg godt forstå det. For hvis vedkommende som sa dette ikke er tilbakestående eller et lite barn, så må det vel være sagt i sarkasme? Eller ikke? Hvordan oppfattet du det selv, Yvette?
Hvis det var sagt med sarkasme, så må det ha vært vanvittig sårende.
Lurer bare på hvor mye av den slags jeg selv må ha sagt opp i gjennom, og spesielt hvis jeg ikke selv var blitt så syk. Ville jeg ha vært like dum og ufølsom? Det får jeg vel aldri svaret på.
Unnskyld hvis jeg såret deg, Yvette ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Kan halsbetennelser ha noe med stoffskiftet å gjøre?
Av nuttisen i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 5Siste melding: 10-05-10, 11:16 -
Graves. Vi ønsker oss barn. Er så usikker på hva jeg skal gjøre...
Av El-Ella i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 20Siste melding: 16-12-07, 19:36 -
Hva bør jeg gjøre?
Av Rilda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 33Siste melding: 09-09-07, 01:39 -
hva ska jeg gjøre?
Av hanne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 6Siste melding: 09-07-07, 13:39

Svar med sitat
Bokmerker