Nora - ja, du er og blir et geni, du

Jeg skal forsøke å lese artikkelen igjen, og evt igjen. Og evt argumentere med legen om dette. Hvor kjent og anerkjent er Medscape i Norge blant helsepersonell, spesielt leger?

Leste forresten litt om igjen i går, forstår jo litt mer hver gang. Forstod litt flere medisinske uttrykk da, men så var det alle disse forkortelsene jeg ikke kunne se forbi - for de ulike gruppene det var snakk om. Uansett, kan tyde på at jeg får med meg litt mer for hver gang jeg forsøker å lese - spesielt hvis jeg gjør det sent på natten, når alt er fred og ro og hodet begynner å klarne litt... ;)

Og da hadde jeg jo forstått det med kreften riktig. Var alle postmenopausale? Trodde noen var før overgangsalder, noen etter, evt noen i, evt flere grupper. Men det klarer jeg vel å forstå etterhvert.

Betryggende å høre dette med 2,6 µg per kilo kroppsvekt og bentettheten. Har ikke veid meg på lenge for jeg har gått opp noe, vil ikke vite, er redd for å gi helt opp da. Men jeg har i alle fall langt igjen til den grensen.

Joda, legen lar meg jo få lov til å prøve høyere dose, selv om han ikke er så veldig glad for det. Han ser jo hvor dårlig jeg har vært i flere år, eller dvs, kanskje det begynner å gå opp for han, for nå "ser jeg ikke så frisk ut" lengre heller ;) Men så er det jo det med at jeg også har vanskelig for å takle doseøkninger, så jeg må jo være så uhyre forsiktig og tålmodig. Men hva tror du dette kan skyldes? Og det er jo fremdeles spesielt ille uka før menstruasjon. Er det binyrene? Går jo bedre med diverse: Selen, Rosenrot, Progesteronkrem. Men jeg kan ikke fortsette med disse tingene, har ikke økonomi til det. Er det noe håp om at ting vil komme i balanse noen gang, mon tro?