Viser søkeresultater 1 til 10 av 241
Threaded View
-
20-03-07, 07:10 #11
takk for svar!
virket for meg sist jeg var hos endo, at nå var det bare å vente på at verdiene skal stige,og da er alt greit.
jeg trengte ikke mer oppfølging hos henne mente hun.
så virket det som hun mente at ikke det var betent der mere.
og at jeg ikke følte meg helt i form skjønte hun, men mente at hukommelse og konsentrasjon burde være kommet tilbake nå,det med pulsen virket som hun ikke trodde det var pga stoffskifte .
hun derre turnuslegen så ut som om hun mente jeg var en hypokonder.
hvis ikke det er kommet tilbake om et par mnd, kommer jeg til å renne ned legekontoret til de finner ut hva det er, for da skal jeg begynne i jobb igjen-ny jobb og.
så det blir litt spennende og se hva blodprøvene viser denne gangen, selv om det bare er litt over 2 uker siden jeg tok sistHyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.
Lignende tråder
-
Postpartum tyreoiditt... Hjelp!
Av Pingomamma i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 22Siste melding: 07-05-12, 19:58 -
Postpartum, hypersymptomer, normale verdier, struma
Av annis i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 27Siste melding: 13-03-11, 13:24 -
Onsdag 16. desember
Av Bellissimo i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 8Siste melding: 17-12-09, 08:02 -
Thyreoditt? Er det en sykdom i seg selv?
Av sunny i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 19Siste melding: 05-04-07, 11:35 -
De Quervains eller subakutt thyreoditt
Av Magnuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-02-07, 12:12

Svar med sitat

Bokmerker