Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: søvnproblemer
Threaded View
-
08-03-07, 09:41 #1
søvnproblemer
Hei,
jeg ble operert for 10 sager siden og har kjempe problemer med åkunne sove, ikke så mye lenger pga strammhete og problemer med å finne en stilling som er konfortabel, men hodet vil ikke roe seg ned, jeg slapper ikke av i kroppen. en natt sover jeg ingen ting ena annen 3 -4 timer, så kan jeg sove på dagen i 3 timer i steden for jeg er så sliten etter en hel natt uten søvn. men til kvelden igjen har jeg nå problemre med å kunne få sove, tidligere var det at jeg alltid voknet HVER dag i 3 tiden på natten.
Dvs at jeg får bare mellom 4-5 timer søvn hvær dag, Dette er for LITE for meg. Jeg har hatt søvnporblemer en stund nå ca 3 mnd. Før dette kunnejeg sove fra 8 - 10 timer uten problemer,men nå gruer jeg meg til ålegge meg for jeg hvet at jeg ikke får SOVE, er dette og en av bivirkninggene etter medisineringen, jeg har ikke gått mange dager på medisin, men er ikke sikker på hvor lenge jeg orker å ha dette rare søvnmøsteret lenger. Synest at det er nok sympromer på levaxin om jegikke og skal få ekstra pga søvnmangel.
sofus zzzzzzzzzzzzzzz

Svar med sitat
Bokmerker