Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
17-02-07, 15:09 #1
Når får man komme til endolkrinolog?
Hallo igjen
Lurte på når det er vanlig å bli henvist til endokrinolog, eller om dette med stoffskifte bestandig reguleres av fastlege? For min del virker det ikke som om jeg får komme til endokrinolog selv om fastlegene tydligvis ikke vet hva de driver med bestandig. Hva skal egentlig til for å komme seg dit? Har det seg da sånn at liv å helse ligger i hendene til disse legene som ikke vil oppdatere sin kunnskap, eller ikke er interessert i å høre på når man sier man er syk? Min lege har valgt å overstyre indremedisins anbefaling om å regulere til tsh kommer mellom 0,3-1,5, og jeg tørr ikke å endre så mye selv siden jeg tålte doseøkningen så dårlig sist. Føler at formen blir dårligere, og spesielt når det gjelder hukommelsen. Er så ille nå at jeg ikke er ute blant folk lengre siden jeg ikke henger med. Føler at jeg har behov for å løse noen floker hos noen som er eksperter på dette, og ikke hos fastlege, men vet ikke hvilke veier jeg skal gå. Bor på en liten plass oppe i nord langt fra både trondheim og oslo. Finnes det noen med peiling her oppe i nord også? Føler ikke at jeg har krefter til å reise så langt.
HeleneFikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
Lignende tråder
-
Jeg er utmattet til de grader. Kan dette komme av det lave stoffskiftet?
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 111Siste melding: 12-05-10, 13:08 -
Kan laft stoffskifte komme og gå?
Av dolla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 10-01-07, 22:09 -
Små kattepuser burde vite å komme hjem!
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 20Siste melding: 14-10-06, 00:03

Svar med sitat
Bokmerker