hei.....
Her fant jeg siden som jeg har undres på om fantes. Veldig bra tenkte jeg da.
Kort om min syke historie. Sommeren 2005 ble jeg operert for knute på skjoldkjertel etter mye feilsøking i over et år pga ubehag i halsen, slik følelse av halv potet. To uker etter operasjon fikk jeg diagnose kreft, så ble andre siden fjernet i september. Gikk tre mnd uten noe medisiner, ble bare dårligere og dårligere.
Etter andre operasjon skulle jeg bli frisk ble det sagt, men nei. I februar 2006 fikk jeg jod behandling, da skulle jeg hverfall være frisk. :o
Slik ble det ikke, i april ble det ny operasjon. En trasig tid kan man bare si...Psyke og kropp som var helt ute av balanse. Et år med mange vonde greier kan man si.....
Fri for kreft i høst og det er meget bra kan du tro.....

Går på levaxin nå, trasig å finne rette dose. Er i jobb, men er i en snedig følelse i kroppen. Konsentrasjon, tidsperpektiv og hukommelse er ikke god pluss alle andre lyter som følger med stoffskift. Ligger i høyt stoff t4-31. kalsium nivå er for lavt grunnet en biskjold kjertel gik med i siste operasjon. Stapper inn på med kalsiumog d vit.

Nå har jeg hatt ubehag i halsen siden før jul og skal til spesialist i februar. Blir automatisk litt tenksom pga tidligere kreft. Har noen andre opplevd ubehag/følelse av som det er noe i halsen etter operasjon? Opererte i 2005....

Litt slik tankefull for hva det kan være.....

Hilsen meg
Interes i og komme i kontakt med andre som har stoffskifte plager.