Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
17-01-07, 20:04 #11
Hei Magnuna ;)
Jeg har ikke orket å lese gjennom hele tråden din enda, men vil gjerne komme med et par kommentarer foreløpig.
Jeg har vært vegetarianer? i litt over ett år (spiser fisk, egg, ost (ikke mye), melk). Jeg merker ingen forskjell på hypo'en min i det hele tatt. Og jeg har vært skikkelig dårlig i mange, mange år nå. (Har veldig sannsynlig kjempeslitne binyrer og muligens ME.)
Jeg har spist en god del Herbalife (pulverdiett med soya) i de siste par årene (ikke siste månedene). Merket heller ingen forskjell pga dette. I hvertfall ikke negativ. Så hvis det er en indikator på om man tåler soya eller ikke, så ser det positivt ut for meg. Jeg følte jeg fikk litt mer energi når jeg brukte Herbalife - helt bestemt (og det er ikke mye som kan gi meg energi). Men det hjalp ikke særlig på vekta. Kanskje bittelitt. Men jeg synes det var rimelig greit å ta. Nå blir jeg også minnet om at det må være en haug med mat jeg ikke tåler, for jeg lider av veldig mye halsbrann - noe jeg slapp fullstendig når jeg gikk på Herbalife.
Ingen konklusjoner fra min side - bare informerer. Har dog ikke turd å innta mer soya-produkter pga alle advarslene i forbindelse med stoffskiftet. Jeg håper inderlig de tar feil! Men jeg roer den da inntil videre. (Men dessverre har kiloer jeg har slitt beinhardt for å få av, krøpet på igjen, og den lille ekstra energien jeg fikk, har jeg jo heller ikke lenger da.)
Blir spennende å lese mer fra deg og hvordan du klarer deg
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Hypothyreose/whiplash
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 07-01-07, 08:59 -
Har jeg hypothyreose?
Av snowbird i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 01-12-06, 00:52 -
Hypothyreose og lutealfase...
Av Victory i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 01-09-06, 13:21 -
Symptomer på Hypothyreose
Av Tilte i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 31-08-06, 15:37

Svar med sitat
Bokmerker