Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Hukommelse
Threaded View
-
08-01-07, 03:23 #1
Hukommelse
Hei vil ta tak i temaet hukommelse igjen. Er det mange her som har så store hukommelsesproblemer at det har blitt invalidiserende på et vis? Føler at jeg ikke henger med lengre. Leter etter ord, glemmer ting som foreksempel hvor de forskjellige hurtigtastene på mobilen er og mange andre ting jeg har brukt mye, og egentlig bør huske, navn. Har i tillegg blitt litt desorientert, og ,istet romfølelsen, får black outs osv. Er redd jeg skal bli verre, og til slutt bli helt grønnsak, og en fare for meg selv og andre. Kan noen komme med noen ommuntrende ord å si at det er vanlig å bli sånn av stoffskifte, begynner seriøst å bli redd. Står jo så lite om hukommelse og årsaker til sånn problematikk, og det som står er jo hjerneskade, kreft, demens og psykiskelidelser.
Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
Lignende tråder
-
Hørsel, syn, luktesans og læring/hukommelse
Av ninus i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 15Siste melding: 09-04-07, 15:00 -
hukommelse
Av sofus i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 2Siste melding: 25-01-07, 19:51

Svar med sitat
Bokmerker