Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
27-11-06, 21:23 #1
knusk tørr i munnen og halsen...
jeg drikker og drikker og drikker, men er så tørr i munen og halsen at jeg knapt kan svelge
har inntatt minst 3,5 liter vann i dag, men sekunder etter jeg har svelget er jeg knusk tørr igjen :(
fikk nesten ikke sove i natt fordi jeg måtte drikke hele tiden og deretter fly på do for å få det ut igjen...
hva i himmelens navn feiler det meg?
jeg har alltid vært tørr i munnen, men nå går det for vidt synes jeg! :(
er det noen som har gode råd til meg?Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
Munnen, tenner, bakterier, kavitasjon, løsninger
Av Stina i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 24Siste melding: 22-11-18, 23:03 -
Halsen
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 27Siste melding: 13-03-07, 21:44


Svar med sitat
Bokmerker