jeg drikker og drikker og drikker, men er så tørr i munen og halsen at jeg knapt kan svelge
har inntatt minst 3,5 liter vann i dag, men sekunder etter jeg har svelget er jeg knusk tørr igjen :(
fikk nesten ikke sove i natt fordi jeg måtte drikke hele tiden og deretter fly på do for å få det ut igjen...

hva i himmelens navn feiler det meg?

jeg har alltid vært tørr i munnen, men nå går det for vidt synes jeg! :(

er det noen som har gode råd til meg?