Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
09-11-06, 14:02 #3
Den fysioterapien e sikkert psykomotorisk behandling. Når det gjelder rehabiliteringssenter så hadde jeg et opphold i salangen Troms, men da hadde de enda ikke funnet diagnosen lavt stoffskifte så jeg hadde ikke mye utbytte av det da. Skal til et nytt opphold iløpet av neste år i valnesfjord og gleder meg veldig. Som du sier så får man tid for seg selv, serverte måltider, og det er også mye trening og fysioterapi. Tror de fleste vil ha godt av et sånt opphold som sliter med helsa. Man har kanskje ikke energien til å ta vare på seg selv når man har de rundt seg å ta vare på, men dette oppholdet dreier seg om deg så nyt det
Lykke til, og klem fra Helene
Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
Lignende tråder
-
Kan ikke gå mer ned i vekt uansett hva jeg gjør....
Av dordi i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 2Siste melding: 19-05-10, 19:31 -
Hva gjør man med de som ikke skjønner seg på hypotyreose?
Av Thomas W H i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 12Siste melding: 18-10-08, 21:23 -
Pasienter med TSH under 10 har ikke hypotyreose ( fra en endokrinolog)
Av cathrin i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 22Siste melding: 11-10-07, 16:23 -
de gjør det ikke lett for oss å unngå karbohydrater nei...
Av Lissa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 2Siste melding: 07-11-06, 13:57 -
ny med sykdommen
Av grynet i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 19-04-06, 20:43

Svar med sitat
Bokmerker