Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Tråd: søke uføretrygd???
Threaded View
-
12-10-06, 19:14 #1
søke uføretrygd???
hei..
kort fortalt: jeg har hatt denne sykdommen i 8 år,har nå de siste 3 årene vært på yrkesretta attføring,har prøvd å bli omsorgsarbeider men har ikke klart det
:o
har og søkt på jobber og vært ærlig om min sykdom og da ender det støtt med at jeg ikke kommer i betrakning..hm..lurer på hvorfor jeg?
skal ha møte med aetat eller nav som det heter nå, på mandag,for jeg vil prøve å få 50% uføre kanskje?
har det og sånn at jeg ikke tåler å øke dosen min,da blir jeg deppa og helt håpløs,klarer ikke å sitte i ro,føler meg veldig urolig..har prøvd flere ganger og det samme skjer hver gang...da har FT4 vært på 20 og 21...prøvde ut den T3 medisin som jeg for alt i verden ikke husker navnet på,samme skjedde da...helt proppel
kanskje jeg ikke tåler de fillepillene slik jeg gjorde i den første delen av sykdommen min?da gikk det faktisk helt greit...fant dosen min og merket ikke at jeg hadde en sykdom....men nå er det andre boller gitt...merkes godt da jeg og har fått påvist fibromyalgi...
så jeg har endt opp med å ligge sånn midt på treet men føler meg langt unna det å være i form...(valget mellom to onder liksom)klarte ikke eksamen da hodet mitt er på bærtur alle andre steder enn der jeg er :o
det jeg lurer på er om det noen som har erfaring som de er villig til å dele ang. dette med å søke om uføretrygd?
det hadde jeg vært kjempetakknemmelig for da jeg ikke vet helt hvordan jeg skal forholde meg til systemet med mitt hugu
Lignende tråder
-
Avslag på uføretrygd
Av Sonja Midtlien i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 11Siste melding: 28-08-07, 14:31 -
Artikkel om uføretrygd..
Av Anne Ma i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 3Siste melding: 11-06-07, 20:27

Svar med sitat
Bokmerker