Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Tråd: Smerter i kroppen
Threaded View
-
10-10-06, 00:42 #21
Sivcath
Hvis Artrose er det samme som slitasjegikt, så er det meget interessant det du sier. Insisterte på å ta røntgen for noen år siden pga de fryktelige smertene i helst venstre skulder og nakke. Jeg hadde slitasjegikt, forkalkninger og en ting til som jeg ikke husker. Sa da at da var vel det forklaringa på noe av verkinga (jeg ble nemlig anbefalt å sjekke opp i skuldera på et helse- og rehabiliteringssenter da jeg ikke ble bedre under oppholdet). Men nei, det kunne ikke skyldes dette, sa legen, for det var for lite til å kunne forårsake noe særlig smerte.
Men jeg tror jeg har misforstått deg. Trodde du mente at Artrose og lavt stoffskifte går arm i arm. Men det kan ha vært smerter og lavt stoffskifte som går arm i arm. Vel mer trolig det?
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Stoffskifte og smerter i kroppen
Av Titti i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 5Siste melding: 31-01-13, 19:46 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte i ca 4 år
Av Caramella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 23-03-08, 22:24 -
Kramper og smerter
Av Anne Ma i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 11Siste melding: 16-09-07, 03:49 -
smerter i underlivet
Av pling i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 4Siste melding: 16-11-06, 17:29 -
Økende smerter
Av Leya i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 4Siste melding: 05-09-06, 12:50

Svar med sitat
Bokmerker